Umów prezentację

Chcesz umówić się na prezentację?

Wypełnij formularz, aby umówić się na prezentację Platformy Proman. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.






    Case Study 03

    System zarządzania infrastrukturą wodno-ściekową dla przedsiębiorstwa komunalnego

     

    Wsparcie obszaru monitorowania mediów

     
     

    GŁÓWNE ZADANIA:
     
    Od 2016 roku Platforma Proman wykorzystywana jest do monitorowania infrastruktury przedsiębiorstwa komunalnego w mieście powyżej 166 000 mieszkańców. System odpowiada za:

    • akwizycję, przetwarzanie i analizę danych z sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej
    • wizualizację danych na maskach synoptycznych
    • alarmowanie i ostrzeganie o sytuacjach awaryjnych

    KORZYŚCI:

     

    • Umożliwienie zdalnego zarządzania infrastrukturą wodno – ściekową
    • Automatyzacja kontroli nad monitorowaną infrastrukturą.
    • Zapewnienie pełnej, aktualnej oraz historycznej wiedzy o stanie monitorowanych obszarów miasta
    • Regularne raportowanie dostarczające wiedzy w obszarach:
      – identyfikacji źródeł nadmiernych strat wody
    • Dostarczenie bazy wiedzy (know-how) dla specjalistów i kierowników zajmujących się:
      – badaniem i wyjaśnianiem przebiegów awarii
      – zarządzaniem ekipami serwisowymi

    Blisko 10 000 zgłoszeń usterek i awarii w ciągu roku

    zostało obsłużonych zgodnie z przyjętymi procedurami

    Kilkadziesiąt użytkowników

    Ponad 2000 monitorowanych sygnałów

    Blisko 3000 rejestrowanych robót w ciągu roku

    Miasto powyżej 166 000 mieszkańców

    Monitoring ponad 200 obiektów rozproszonej infrastruktury na terenie całego miasta

     

    Wsparcie obszaru zarządzania pracami serwisowymi

     
     

    GŁÓWNE ZADANIA:
     
    System odpowiada za:

    • Wsparcie procesów rejestracji oraz obsługi zgłoszeń awarii i usterek
    • Raportowanie cykliczne:
      – ilość załączeń i czasy pracy pomp
      – czasu awarii
      – parametrów eksploatacyjnych

    KORZYŚCI:

     

    • Redukcja kosztów utrzymania ruchu poprzez:
      – ustandaryzowanie obsługi działań zespołów serwisowych
      – umożliwienie planowania prac zespołów serwisowych oraz firm wykonujących prace na rzecz realizacji zgłoszeń
    • Pozyskanie danych wejściowych dla:
      – planowania i monitorowania realizacji budżetu działu utrzymania ruchu,
      – planowania modernizacji i remontów infrastruktury,
      – oceny prowadzonych modernizacji i remontów infrastruktury.

    Wsparcie procesów rejestracji oraz obsługi zgłoszeń awarii i usterek

    Blisko 3000 rejestrowanych robót w ciągu roku

    Referencje

    Chcesz poznać więcej naszych realizacji?

    Wśród użytkowników Platformy Proman znajduje się wiele polskich i zagranicznych przedsiębiorstw z branży energetycznej, przemysłowej oraz ochrony środowiska.